Workshop Impact meten

Wat is jouw duurzame bijdrage?

In een ongedwongen sfeer leren over impact en hoe je het direct toepast binnen je eigen organisatie. Klinkt dit jou als muziek in de oren? Lees dan verder!

Wat houdt de workshop in?

We gaan jouw organisatie helpen om je maatschappelijke impact meetbaar en zichtbaar te maken. Hierbij nemen we de Sustainable Development Goals (SDG’s) als uitgangspunt.

Hoe pakken we het aan?

Middels een workshop van 3 uur laten we je zien hoe je je impact meetbaar kunt maken.

Het 1e uur:

Toelichting van marketeer Bart Joling en impactwetenschapper Rients Verschoor over het meetbaar en zichtbaar maken van je impact. De onderwerpen zijn

  • Storytelling,
  • SDG’s
  • Wat is impact?
  • De Theory of Change

Plus veel voorbeelden die jou helpen de bomen door het bos te zien.

De 2 uur daarna:

Je gaat zelf aan de slag met jouw impact doelstellingen op basis van de Theory of Change. Dit is het model dat we hanteren om structuur te geven aan het inventariseren en presenteren van jouw impact!

De impactmarketeers van Ten Stripes en de impactwetenschappers van Alexander Impact helpen jou om de Theory of Change in te vullen voor jouw organisatie.

Wat heb je aan het einde van de dag?

  • Nieuwe kennis over het zichtbaar en meetbaar maken van de impact van jouw organisatie
  • SDG’s gekozen voor jou organisatie
  • Ingevulde Theory of Change voor minimaal 1 impact doelstelling

Investering

1000,- voor een workshop van drie uur voor jouw organisatie.

Schrijf je in

PS we nemen binnen 24 uur contact met je om je wensen te bespreken. Dit berichtje is dus geheel vrijblijvend en je zit nergens aan vast.