Waarom geen Google Adwords meer zeggen?

Dat zullen we je vertellen! Google vindt dat haar diensten veel meer omvatten dan alleen ‘woorden’. De naam veranderen naar Google Ads was daarom een logische stap. Als echte marketeer ga je natuurlijk mee in die verandering.

Omdat de naam ‘Google Ads’ zo ingebakken is in marketingland, en wij als Ten Stripes staan voor doorontwikkeling, hebben we op kantoor de regel dat je 10 x moet opdrukken als je ‘Adwords’ zegt. Bij ons is dat namelijk het verboden woord.

En met veel succes trouwens! Wij durven namelijk wel te stellen dat wij één van de weinig bureau’s zijn waar het woord ‘Adwords’ helemaal uitgebannen is. En waar alleen maar mensen werken met sterke borstspieren…

En nu weer terug naar de vlogs!

Vlog 1: introductie automatiseren

Vlog 2: randvoorwaarden om te automatiseren

Vlog 3: verbeterde CPC

Vlog 4: doel-CPA

Vlog 5: ROAS

Vlog 6: conversiemaximalisatie

Vlog 7: Smart Display campagne opzetten

Vlog 8: Dynamic Search Ads campagnes

Vlog 9: leer automatisering toepassen