Introductie Google Ads

Deel 1:Het automatiseren van Google Ads

In deze 9-delige vlogserie neemt Sebastiaan je mee in de nieuwste mogelijkheden van Google Ads.

Ja, wil direct deel 2 bekijken >>

Hieronder kan je lezen wat Sebastiaan allemaal vertelt in de vlog. 

Automatisering, het magische woord van het afgelopen jaar voor iedereen die met Google Ads werkt. Er komen steeds meer en meer mogelijkheden voor het automatiseren van je Google Ads campagnes. Maar waarom zou je hier gebruik van maken, en weet je nog wel wat de impact van de wijzigingen is? En, ook niet geheel onbelangrijk, voeg je nog wel waarde toe als marketeer?

In deze vlog gaat Sebas dieper in op deze vragen en gaat hij je uitleggen wat voor jou mogelijk is op het gebied van campagnes automatiseren.  Hoe kun je dit inzetten, en aan welke voorwaarden moet je voldoen om het in te kunnen zetten?

Hoe werkt de automatisering met Google AI?

Google AI is slimmer dan jij. Deze kan immers veel meer data verwerken in korte tijd dan jij. Als de instellingen van je account goed zijn (een belangrijke voorwaarde!), kan je hier veel profijt van hebben.

Wat zijn de mogelijkheden, en op welke manieren kan jij je campagnes automatiseren? Sebastiaan laat het je weten.

Kan dit ook in mijn account?

Automatiseren wordt nu nog vaak gebruikt bij grote accounts. Google verschuift echter wel steeds meer de aandacht naar mogelijkheden voor kleine account. Dus ja! Hoe kun je dan nog campagnes optimaliseren, nu het niet meer handmatig hoeft? Ook dat legt Sebastiaan je uit.

Sebastiaan over Google Ads

Zeg jij nog steeds Google Adwords?