Google ads

Search campagnes op hoog niveau

Breng jouw search campagnes naar een hoger niveau

Google Ads campagnes zijn voor veel marketeers een must om relevant verkeer naar de website te leiden. Een campagne opzetten is op zich niet de grootste uitdaging. Maar een campagne opzetten die echt werkt, passend bij jouw strategie, budget, doelstellingen, website en bedrijf, is dat wel. En dat is precies waar Ten Stripes je bij kan helpen.

Onze specialist kan een volledig nieuw Google Ads account voor je bouwen, je adviseren en helpen optimaliseren of jouw sparringpartner zijn. Jij mag kiezen.

Automatiseren en testen

Bovenop je kosten per klik zitten en deze aanpassen om de beste resultaten te bereiken, is inmiddels verleden tijd. Geloof ons. Geautomatiseerde campagnes mogen vandaag de dag eigenlijk in geen enkel Ads-account meer ontbreken. Hoeveel ervaring je ook hebt, Google’s AI is inmiddels slimmer dan jij.

Waar jij nog echt waarde toe kan voegen, is het in de creatie van je content, optimaliseren door te testen en zo te interpreteren waar de kansen voor groei liggen. Om de stap te maken naar een geautomatiseerd account is het wel belangrijk dat de campagnes als een huis staan. Dit gaat op voor structuur, thematisering, dekking en aansluiting op de zoekvraag. Nu staat het hier wel alsof het zo gepiept is, maar wij snappen dat dit een behoorlijke uitdaging kan zijn.

Wat doe jij, wat doen wij?

Wij zijn op het gebied van Google Ads multi inzetbaar. Je kunt ons bijvoorbeeld hiervoor inschakelen:

  • Het verbeteren van de kwaliteit en relevantie van je account;
  • Het automatiseren van je campagnes, passend bij jouw doelstellingen en budget;
  • Campagne-experimenten opzetten, monitoren en optimaliseren;
  • Nieuwe campagnes bouwen;
  • Helpen om jouw account verantwoord te laten groeien;
  • Inzicht en grip krijgen op je resultaten.

Klinkt goed allemaal, maar waarom zou ik voor Ten Stripes kiezen?
Omdat wij een senior specialist hebben waarvoor Google Ads geen geheimen meer heeft. We zijn volledig Google gecertificeerd en kijken niet alleen naar je Searchactiviteiten maar houden ook rekening met de afstemming op al je andere marketingactiviteiten.

De perfecte Ads campagne?

foto__Introductie Google Ads

Vlog 1: Introductie

Automatisering, het magische woord van het afgelopen jaar voor iedereen die met Google Ads werkt. Er komen meer en meer mogelijkheden voor het het automatiseren van je Google Ads campagnes.

foto__

Vlog 2: Randvoorwaarden

Om te kunnen automatiseren zijn er een randvoorwaarden waaraan je moet voldoen om de campagnes te automatiseren. Leer over deze voorwaarden.

foto__

Vlog 3: Verbeterde CPC

Verbeterde CPC – Conversies verhogen met behoudt van controle over je biedingen. De lichtste variant van het automatiseren van je campagnes.

foto__

Vlog 4: Doel-CPA

Doel-CPA – Meer conversies genereren met een door jou ingestelde kosten per conversie. De perfecte automatisering als je weet wat een conversie mag kosten!

foto__

Vlog 5: ROAS

ROAS – Maximaal rendement uit je marketing budget. Next level automatiseren in Google Ads. Wanneer je glashelder hebt wat je uit mag geven aan marketing ten opzichte van je omzet dan is dit de instelling voor jou.

foto__

Vlog 6: Conversieoptimalisatie

Conversiemaximalisatie – Meer conversies binnen het door jou ingestelde budget Deze variant is puur wat het zegt en maakt gebruik van Slim bieden in Google Ads met als doel het maximale aantal conversies realiseren binnen het door jou gestelde budget.

foto__

Vlog 7: Smart display

Smart Display; de oplossing voor een succesvolle displaycampagne. Hier komt het beste van 2 werelden bij elkaar. Je kan in een smart display campagne een combinatie maken van een doel-CPA en dynamische display advertenties.

foto__

Vlog 8: Dynamic Search Ads

DSA: Dynamic Search Ads Campagnes Een dynamische zoekcampagne is een prachtige aanvulling op je huidige campagne structuur. Wat het doet is dat de zoekterm die men invult op google gematched wordt aan de inhoud van je website.

foto__

Vlog 9: toepassen van automatiseren

Welke van de benoemde automatiseren moet ik kiezen voor mijn account? Dat verschilt per account. De beste tip die ik je kan geven is testen, testen, testen. Experimenten opzetten van verschillende types van automatiseren en deze naast elkaar A/B testen.