Goede Marketing verhalen.

Goede verhalen

Voor goede verhalen moet je inderdaad hier zijn. Zoals je misschien al wel door hebt kunnen we jou alleen goed helpen als we zelf op de hoogte zijn van de laatste ontwikkelingen op marketinggebied.

We zouden geen echte marketeers zijn als we niet overal wat van vinden. Geen gezeur natuurlijk, maar wel een goed verhaal over wat ons bezig houdt en hoe we bepaalde aspecten in marketing eigen maken. In onze blogs, nee wacht, goede verhalen (!) lees je hoe wij (nieuwe) dingen aanpakken en toepassen. En als je durft nodigen we jou graag uit om er ook wat van te vinden.

Quote goede verhalen

foto__Grote groei verwacht voice search

Grote groei voice search

Lees verder
foto__Kiezen voor duurzaamheid op basis van feiten en cijfers

Feiten en cijfers om voor duurzaamheid te kiezen

Waarom zou je eigenlijk kiezen voor een duurzame bedrijfsvoering? Dat is toch allemaal maar gedoe? En dat kost klauwen vol met geld? Of misschien toch niet… Wij zetten de feiten en cijfers over duurzaamheid voor je op een rijtje in deze blog.

Lees verder
foto__De drie voordelen van marketing 3.0

De drie voordelen van marketing 3.0

Een duurzaamheidstrategie is wat lastiger op te zetten dan een ‘normale’ strategie. Maar zeker wel de moeite waard!  Het kiezen van een duurzame strategie biedt namelijk commercieel gezien een aantal grote voordelen.

Lees verder
foto__4 Doelgroepen voor duurzame producten

Vier doelgroepen voor duurzame producten

40% van de markt heeft geen interesse in groene producten. De rest van de mensen dus wel! Maar hoe ga je deze mensen benaderen? En hoe pak je dat praktisch aan? Je leest het in deze blog.

Lees verder
foto__6 tips voor een marketing 3.0 strategie

6 tips voor een marketing 3.0 strategie

Wil je meer marketing 3.0 in jouw organisatie en tegelijkertijd een aantal tips om dit te verwerken in jouw content? Vind hier concrete tips waar je meteen mee aan de slag kunt!

Lees verder
foto__CRO – de aanpak

CRO - de aanpak

Hoe realiseer je de perfecte conversieratio optimalisatie op jouw website? Door gestructureerd te werk te gaan!

Lees verder
foto__7 tips voor strategie

7 tips voor strategie

Beschik jij nog niet over een (volledige) marketingstrategie maar ben je zeker van plan om dat aan te gaan pakken? Wij geven je zeven tips die kunnen helpen in het proces. Zo wordt het opzetten van een marketingstrategie met een extern bureau superleuk!

Lees verder
foto__Waarom bedrijven moeite hebben met marketingstrategie

Waarom bedrijven moeite hebben met strategie

Veel bedrijven die Ten Stripes spreekt, hebben het qua marketingstrategie vaak niet goed voor elkaar. Durf jij van jezelf te zeggen dat je het goed voor elkaar hebt? Of weet je stiekem eigenlijk wel dat dat niet zo is. In dat laatste geval moet je echt even verder lezen.

Lees verder
foto__Stop met rood in conversieformulieren

Stop met rood in conversieformulieren

Overloaded! Stop! Help! Gevaar! Verwarring! Je hebt het misschien niet door, maar dát is wat de hersenen roepen wanneer ze rood zien verschijnen bij een online invulformulier. Hoe voorkom je dat?

Lees verder
foto__Hoe Augumented Reality (AR) ons leven makkelijk gaat maken

Hoe Augumented Reality (AR) ons leven makkelijk gaat maken

AR en VR zijn veel gehoorde termen, ook wel buzzwords genoemd. En daar houden we bij Ten Stripes niet van. Wij kiezen liever voor praktische toepassingen waarmee je als organisatie direct kunt beginnen. Laten we beginnen met AR.

Lees verder
foto__Google Display Marketing

Google Display Marketing

Display wordt steeds belangrijker in de online wereld. Om een beeld te schetsen: in Nederland wordt maandelijks gemiddeld 650 miljoen keer een zoekopdracht in Google ingetypt. Dat zijn 650 miljoen potentiële vertoningen voor search advertenties.

Lees verder
foto__Artificiële intelligentie (AI): vechten of vluchten?

Artificiële intelligentie: vechten of vluchten?

Waarom is artificiële intelligentie ‘opeens’ zo populair, maar hoor je in je omgeving weinig over de implementatie? Omdat beginnen met AI nou eenmaal niet niks is…?

Lees verder