Goede Marketing verhalen

Goede verhalen

Voor goede verhalen moet je inderdaad hier zijn. Zoals je misschien al wel door hebt kunnen we jou alleen goed helpen als we zelf op de hoogte zijn van de laatste ontwikkelingen op marketinggebied.

We zouden geen echte marketeers zijn als we niet overal wat van vinden. Geen gezeur natuurlijk, maar wel een goed verhaal over wat ons bezig houdt en hoe we bepaalde aspecten in marketing eigen maken. In onze blogs, nee wacht, goede verhalen (!) lees je hoe wij (nieuwe) dingen aanpakken en toepassen. En als je durft nodigen we jou graag uit om er ook wat van te vinden.

Quote goede verhalen

Goede Verhalen

foto__Hoe verwerk je het beeld van mensen in jouw design?

Hoe je het beeld van mensen in jouw design verwerkt

Aan de hand van deze vraag ben ik begonnen aan het project om mezelf kennis bij te brengen van het tekenen en digitaliseren van mensen zelf. Door een aantal stappen door te lopen en deze uit te werken in een case kan ik laten zien hoe het verwerken van mens in digitaal in elkaar zit.

foto__De kracht van het formuleren van een goede missie en visie

De kracht van het formuleren van een goede missie en visie

Waarom een bonuscultuur niet werkt en zorgt voor ellende.

Intrinsiek gemotiveerde medewerkers. Iedereen heeft het er over, maar kan je dat organiseren? Moet dat ontstaan? Motiveer je medewerkers?

foto__Entertainment First

De kracht van Entertainment First

‘Entertainment First’ is dé nieuwe benadering voor jouw social media strategie, waarmee je via customer engagement jouw volgers omvormt tot fans van jouw brand.

foto__Open brief naar onze klanten en relaties corona

Open brief naar onze klanten en relaties

Deze corona crisis heeft een gigantische impact op ons allemaal. En met deze maatregel hopen wij de continuïteit van zowel jouw als ons bedrijf en de geweldige mensen die hier werken te kunnen garanderen.

foto__De kracht van intrinsieke motivatie

De kracht van intrinsieke motivatie

Waarom een bonuscultuur niet werkt en zorgt voor ellende.

Intrinsiek gemotiveerde medewerkers. Iedereen heeft het er over, maar kan je dat organiseren? Moet dat ontstaan? Motiveer je medewerkers?

foto__Impact maken en meten

Impact maken en meten

Elk bedrijf maakt impact. Maar je impact meetbaar maken en vervolgens communiceren, daar ligt de échte toegevoegde waarde!

foto__Kernwaarden bepalen

Kernwaarden bepalen

Kernwaarden, core values, non-negotiables. Hoe je ze ook wilt noemen, ze zijn essentieel voor het lange termijn succes van je bedrijf.

foto__Missie en visie formuleren

Missie en visie formuleren

Een bedrijf kan niet zonder een missie en visie. Hiermee maak je in één zin duidelijk wat je als bedrijf toevoegt aan de wereld.

foto__Case – BioBTX

Klantcase: BioBTX

foto__Case – Multiplus

Klantcase: Multiplus

foto__Storytelling: alles dat je moet weten!

Storytelling: Alles wat je moet weten!

foto__MVO

Duurzaam vs. commercie